/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


(800.43 KB 752x825 TAKITAMMEMES.png)
Lorefin 03/20/2018 (Tue) 21:24:13 [Preview] No. 17682 [Reply] [Last 50 Posts]
>poznaj dzis ofiare gwaltu w wieku 14 lat (dziewczyne)
>tzn dziewczyna ma juz 19
>hehe ten chlopak byl taki idealny, po 2 latach zaczal mnie zdradzac z innymi laskami i bic, chcialam od niego odejsc.... a on wiedzial ze ja chce sie poswiecic tylko jednej, wybranej osobie i zostac z nia do konca zycia....
>zrobil mi tak zebym go nie zostawila, zalatwil to po swojemu.
>hehe cos tam cos tam
>gada ze mna 3 godziny przez tel
>zaangaozwana w organizacji pomocy ofiarom gwaltu
>dziala na rzecz uswiadomienia spoleczenstwa, ze to ofiara nigdy nie jest winna
>nie miala zadnego chlopaka ani romansu od tamtej pory
>przypadkiem zaczyna miec emocjonalna wiez z osoba, która wyzywa ją od kurew i poniewiera ją, bo wini ją za to, bo mogla sie z zadnym starszym chlopakiem nie spotykac w wieku 14 lat

te dziewczyny to jednak pojebane jakies....
nwm czemu, ale wiekszosc znajomosci ktore zaczynaja sie od tego ze wyzywam kogos od kurew konczy sie tym, ze ta osoba mnie zaczyna lubic
a takie ktore od razu lubie itp bo nie mam nic do zarzucenia, to nienawidza mnie

wiadomo, ze nei ma o czym dyskutowac, bo zawsze potem sie zakochuje w takiej dziewczynie bardzo mocno, a a skoro przyciagnal je ktos kto je zwyzywal od kurew to oczywiste, ze szybko ewakuaja sie po tym jak okazuje sie, ze ten chlopak zamienia sie w 2 dni w oddanego im na dobre i na zle, bardzo zakochanego rom-antyka wielbiacego ją ciałem i duszą


Czwarty 03/20/2018 (Tue) 22:44:19 [Preview] No.17685 del
>dziwienie się że ofiary przemocy za dzieciaka mają najebane w głowach
top szok 2018

>to oczywiste, ze szybko ewakuaja sie
i bardzo dobrze ze się ewakuują. jeżeli jest jedna jedyna rzecz która dobrze się ułożyła na tym świecie to jest to właśnie to, że przy twoim stopniu narcyzmu i socjopatii jesteś jednym wielkim nieudacznikiem i dzięki temu nie masz okazji nikogo skrzywdzić



nie wiedzialem ze jeszcze zyjecie ale skoro juz was znalazlem to potrzebuje protipow xD

HOW INTO MAXLOOKING?


ZniewuescialyGajowy 03/20/2018 (Tue) 19:46:31 [Preview] No.17681 del
o kur** co ja odjebalem, piszcie w tym temaciq bo poprzednich nie moge skasowac



(959.35 KB 496x272 tenor.gif)
nie wiedzialem ze jeszcze zyjecie ale skoro juz was znalazlem to potrzebuje protipow xD

HOW INTO MAXLOOKING?



(103.39 KB 1080x462 bunga.jpg)
(52.36 KB 748x498 bunga bunga.jpg)
Brodowski 03/18/2018 (Sun) 19:36:51 [Preview] No. 17650 [Reply] [Last 50 Posts]
>ponad 80 lat
JAki chaaad
2 posts omitted.


Lorefin 03/19/2018 (Mon) 18:37:20 [Preview] No.17666 del
(12.66 KB 241x299 aaaaaa.jpg)
Powinien zatrudnić kocura jako doradce lookismowego a nie jakis jakis lekarzy lobbistów bez honoru

Skończyłby z pernament FULL HAIR miracle perułka z co-miesięcznym maintenance za grube dolce, implantami szczęki typu bradd pit, regularnie uzupełnianymi fillerami cheekbone'sów i oczodołów w stylu SLAYER HOODED EYES
zakladam zelifting juz zrobił

wyszedł by z niego my_sugar_daddy_is_a_great_dancer.avi


Anonymous 03/19/2018 (Mon) 19:02:36 [Preview] No.17667 del
>>17664
bierze zorac


Irek 03/19/2018 (Mon) 22:09:10 [Preview] No.17669 del
>>17664
nie
ma dobrego chirurga i dużo kasy
inb4 ja tylko trolowałem


Kocur RGB 03/19/2018 (Mon) 22:29:40 [Preview] No.17670 del
>>17669
nie sądzę, on ma zajebistą skórę samą w sobie, pewnie jak >>17667 mówi smaruje się Zoraciem codziennie, sam lifting twarzy nie daje takich efektów


Anonymous 03/20/2018 (Tue) 16:02:00 [Preview] No.17674 del
>>17670
no to będę od dziś smarował tym ryj
co może pójść nie tak?



(88.55 KB 720x960 gówno.jpg)
Anonymous 03/18/2018 (Sun) 09:55:31 [Preview] No. 17638 [Reply] [Last 50 Posts]
Polska strąg, husaria, zwyciestwo pod monte cassino, dywizjon 303, irena serdelowa, zolnierze wykleci, cichociemni, rosja pod polskim butem
9 posts and 6 images omitted.


Irek 03/19/2018 (Mon) 14:49:39 [Preview] No.17661 del
>>17660
>wjeżdża
>w sensie przytacza jego treść

ja myślę, że wegetarianizm/weganizm nie jest dla każdego i są ludzie z którymi nawet nie warto dyskutować


Lorefin 03/19/2018 (Mon) 14:54:21 [Preview] No.17662 del
>>17658
Dodawanie wszędzie o gwałceniu i zniewalaniu kobiet

Loszka która to robiła ma chyba dużo ukrytych fantazji...


Anonymous 03/19/2018 (Mon) 18:08:08 [Preview] No.17663 del
>>17658
>jeśli chcesz być traktowany poważnie nie wyręczaj się starożytnymi księgami
xD


Kocur RGB 03/19/2018 (Mon) 21:00:13 [Preview] No.17668 del
>>17661
to też prawda ale jak mówię, na pewno dotarłoby to do większej ilości osób gdyby przekaz był bardziej przystępny


Anonymous 03/20/2018 (Tue) 09:13:41 [Preview] No.17671 del
(140.72 KB 528x729 1477479347934.jpg)
>>17663
dodałbym do tego, że wyręczanie się starożytnymi księgami tylko wtedy gdy to wygodne w poparciu swojej opinii +
>nie bycie katolem czy innym podzwierzęciem
>opieranie się na książeczkach
:D



(62.29 KB 400x400 takzgadzamsie.jpg)
Lorefin 03/19/2018 (Mon) 18:30:32 [Preview] No. 17665 [Reply] [Last 50 Posts]
https://youtube.com/watch?v=or_MDJnmihc [Embed]


>Diana Lovejoy collapsed in a California courtroom Monday after she was convicted in what authorities call a botched murder-for-hire plot targeting her now-ex-husband, who was shot in September 2016 but survived.


Znam te uczucia..... To jest czlowiek ktory poswiecil sie dla milosci



(192.78 KB 1854x713 flatorhollowmhmhmh.dib)
Lorefin 03/19/2018 (Mon) 12:16:03 [Preview] No. 17657 [Reply] [Last 50 Posts]
Itt postuje prawde o ziemi



(47.42 KB 250x194 chłodzący.gif)
Brodowski 03/19/2018 (Mon) 10:54:30 [Preview] No. 17656 [Reply] [Last 50 Posts]
>sapioseksualizm



(5.67 KB 480x360 0.jpg)
Dajcie swoje top 10 ulubionych piosenek, może ktoś da coś fajnego. Możecie też pisać backstory etc., poczytam chętnie...


Adam 03/18/2018 (Sun) 19:29:13 [Preview] No.17648 del
Trzy kawałki których ostatnio często słucham:

https://youtube.com/watch?v=CbEewA25qGg [Embed]

https://youtube.com/watch?v=qZqPmUtQs2Q [Embed]

https://youtube.com/watch?v=zAd0btarXo0 [Embed]

backstory jest takie że som one fajoskie


Brodowski 03/18/2018 (Sun) 19:33:59 [Preview] No.17649 del
https://youtube.com/watch?v=2l3ZKbVVWeU [Embed]
https://youtube.com/watch?v=GNtIvGrqAZE [Embed]
https://youtube.com/watch?v=gTAcWmd2RzQ [Embed]
https://youtube.com/watch?v=124g-jWOGjk [Embed]
https://youtube.com/watch?v=rARDoGkhnDM [Embed]
https://youtube.com/watch?v=cDcrSX_rD4A [Embed]
https://youtube.com/watch?v=1ekZEVeXwek [Embed]

Backstory typu borderline


Rzeczywistość 03/18/2018 (Sun) 19:59:26 [Preview] No.17651 del
>>17649
te housy są bardzo comfy i jaikś rok temu dzięki tobie zacząłem tego słuchać
>kylie
pieniądz, podoba mi się takie brzmienie, mam nadzieję, ze lubisz też madonnę z lat 90 i 00
przypomina mi to jennifer lopez - waiting for tonight
>placebo
super zespoł zerspoł, lubię mocno, ta piosenka również jedna z ulubionych
>>17648


Yung Śmietnik 03/18/2018 (Sun) 22:09:52 [Preview] No.17654 del
chciałem już coś napisać, ale przypomniałem sobie, że jesteś wampirem pierdolonym



(231.21 KB 550x550 134806276986.jpg)
Zarabiacie już pasywnie?
https://youtube.com/watch?v=KbgKyMuOo4Q [Embed]


Adam 03/18/2018 (Sun) 12:25:46 [Preview] No.17641 del
>>17639
pasywnie w sensie że nadstawiasz dupy jako pasyw i czerpiesz z tego korzyści materialne?