/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


ostetomia 01/06/2018 (Sat) 10:51:15 [Preview] No. 16920 [Reply] [Last 50 Posts]
>Gnijący już nie jest prawiczkiem
>Ireczek już nie jest prawiczkiem
>Lorefin już nie jest prawiczkiem
>Brodowski już nie jest prawiczkiem
>Kocur już nie jest prawiczkiem
>Adam już nie jest prawiczkiem
>Nikolka już nie jest prawiczkiem
>Natalka już nie jest prawiczkiem
>Aika już nie jest prawiczkiem

Kiedy to się stalo, co poszło nie tak?


Adam 01/06/2018 (Sat) 13:05:11 [Preview] No.16921 del
Lepiej zadać pytanie: czy ktoś stracił prawictwo już na karaczanie? Potem wyciągnąć wnioski.
Do widzenia.


Anonymous 01/06/2018 (Sat) 17:42:43 [Preview] No.16925 del



(3.02 MB 3968x2976 IMG_20180105_185500.jpg)
Kocur RGB 01/06/2018 (Sat) 10:03:07 [Preview] No. 16919 [Reply] [Last 50 Posts]
co tam Ireczek zahukany prawiczku pierdolony, chciałbyś mieć taki hajs, co? było inwestować w alty pedale :pppp


Anonymous 01/06/2018 (Sat) 15:39:24 [Preview] No.16924 del
żenadłem xD



(94.45 KB 960x720 inb4.jpg)
Anonymous 01/05/2018 (Fri) 00:58:04 [Preview] No. 16896 [Reply] [Last 50 Posts]
elo anonki, możecie napisać nowociotexowi co to za czan? xD
dzięki [cool][czesc]
1 post omitted.


Anonymous 01/05/2018 (Fri) 20:59:22 [Preview] No.16906 del
>>16897
deska typowo z karabin kropka ork ale na huj?


Kocur RGB 01/05/2018 (Fri) 21:58:11 [Preview] No.16908 del
>>16906
kółeczko "anonów" pod nickami, którzy się znają a raczej poznali dzięki oryginalnej desce na karachanie, jeśli zaczniesz postować i się udzielać to możesz dołączyć do naszego grona, po prostu jest to zwykłe koło kolegów/przyjaciół/znajomych z Internetu, jesteśmy naprawdę różni ale nie mamy mentalności karaczaniarzy i większość z nas to nie prawiczki

gadamy sobie o osobistych udrękach, wyglądzie i autystycznych rzeczach typu produkcja muzyczna i MBTI


Anonymous 01/05/2018 (Fri) 22:05:01 [Preview] No.16909 del
>>16908
>nie mamy mentalności karaczaniarzy
macie


Kocur RGB 01/05/2018 (Fri) 22:06:12 [Preview] No.16910 del
>>16909
zdefiniuj mentalność karaczaniarza


Anonymous 01/05/2018 (Fri) 23:40:56 [Preview] No.16913 del
>>16910
lubi seks



(56.13 KB 645x773 wojak fejs.jpg)
Brodowski 01/05/2018 (Fri) 12:22:31 [Preview] No. 16903 [Reply] [Last 50 Posts]
https://youtube.com/watch?v=N7Nv3zVHG4Q [Embed]
>ten ból dupy w komentarzach bo mokebe sobie stoi i rozmawia obok polskich dziewczyn



Anonymous 01/05/2018 (Fri) 10:44:41 [Preview] No. 16900 [Reply] [Last 50 Posts]
NIGDY nie uwierzę w to że Lorefin kiedykolwiek zaruchał. A nawet w to, że KIEDYKOLWIEK zarucha.



Anonymous 01/05/2018 (Fri) 10:44:19 [Preview] No. 16899 [Reply] [Last 50 Posts]
NIGDY nie uwierzę w to że Lorefin kiedykolwiek zaruchał. A nawet w to, że KIEDYKOLWIEK zarucha.



Anonymous 01/05/2018 (Fri) 10:43:56 [Preview] No. 16898 [Reply] [Last 50 Posts]
NIGDY nie uwierzę w to że Lorefin kiedykolwiek zaruchał. A nawet w to, że KIEDYKOLWIEK zarucha.



Lorefin 01/03/2018 (Wed) 19:57:25 [Preview] No. 16870 [Reply] [Last 50 Posts]
Zakładam pewien mocno pierdołowaty temat, wiec jeśli sie komuś nie chce to nie musi czytać, żeby potem nie narzekał xD


Postuję 4 nowe pomysły, które powinny panować w nowej Odrodzonej Polsce, co o tym sądzicie?

1. Istnienie jakiegoś mnożnika tego, o ile maksymalna pensja może różnić się od minimalnej w danej firmie. Raczej to będzie się odnosić tylko do dużych firm, bo nie zabierzesz pieniędzy jakiemuś właścicielowi małego, prywatnego przedsiębiorstwa przez zmuszenie go do tego, żeby więcej dawał pracownikom. Wtedy mu się nie będzie opłacać wcale, ale w dużych korporacjach, gdzie jest całe szefostwo, zarząd, kierownicy którzy zarabiają np. 10 tysięcy złotych, gdy 10-ciu osobm odejdzie 2 tysiące, to wciąż będą zarabiali 8-tysięcy, a dla pracowników będzie 20000 tysięcy złotych. Dla stu pracowników oznaczać to będzie dodatkowe 200 zł pensji, więc dość dużo dla kogoś, kto zarabia minimalną. Mówię o dużych firmach, ale gdy np. ktoś zarabia 8-siem i zmiejsza mu się o tysiąc, to wciąż zarabia siedem, a dziesięc osób dostaje 100 złotych więcej. Napewno tacy minimalniacy byliby super happy xD
No i też dużo osób z zagranicy nie mogłoby tak natrzepać kasy na polaczkach, bo często obsadzają ważne stanowiska swoimi ludzmi, a polacy za grosze muszą dla nich zapierdalać, jakies wieksze januszeksy wszystkie, banki i ogólnie wszystkei takie korporacje by to dotyczyło, państwowe spółki to w ogóle, w końcu byłoby coś na szefuniów... żeby więcej zarobić musieliby starać się, żeby ich firma miała większe zyski - wtedy mogliby podnieść sobie i przy okazji wszystkim pracownikom pensje, bo byliby na maksie przelicznika i tak, więc nie mogliby tylko sobie już podnosić.

2. Obniżyć podatki dla polskich przedsiębiorstw, i usprawnić system anty-oszustowy - ułatwienie polskim właścicielom firm konkurowanie z zagranicznymi korporacjami, nie robić państwa gdzie każda duża korpo może się łatwo zagnieździć i nic nie dawać rządowi, tylko żeby normalnie byłyby z nich ściągane, bo i tak maja hajs zeby sie utrzymać i funkcjonować, a polskiemu szaremu obywatelowi byłoby łatwiej się otworzyć i istnieć bez oszukiwania systemu podatkowego gdyby coś wymyślił i chciał otworzyc swoj biznes

3. Zamknięcie Mc-donalda i tego typu fast foodów, zeby nie truć społeczeństwa i nie tworzyć pokolenia inceli, tylko nacjonalizacja ich terenów a w miejsce placówek zrobienie jakiejś normalnej, taniej stołówki państwowej, która kupowałaby produkty od polskich rolników only, gdzie każdy by się mógł tanio najeść i nie byłoby takiego problemu głodu wśród klasy niższej, ci biedniejsi mogliby mieć jakieś kartki na jedzenie za darmo, ale przede wszystkim polscy rolnicy mieliby większy rynek zbytu - napewno dużo osób by chodziło na hehe tanie obiady pod nosem i zamiast jeść rzeczy przywiezione w kontenerach z ameryki, to rolnicy mieliby gdzie sprzedać kartofle xD Wpływy z tego by szły do państwa, generalnie to byłoby nastawienie na to, żeby się tylko spłaciło i dużo osób miało pracę wciąż po tych wszystkich macach, kfc itp. a nie na zysk, więc ceny byłby naprawdę tanie, jakby sie przyjela taka fajna stołówka, to ludziom opłacałoby się tam jeść i ceny wszystkich warzyw poszłyby w góre bo byłby nowy, duży rynek zbytu i rolnikom żyłoby się o wiele lepiej, bo dużo osób je jakieś rzeczy z zza granicy teraz przywiezione, a nie polskie produkty i w rolnictwie jest coraz gorzej, a duzi potentaci psują cene, bo przywożą z Uni Europejskiej ziemniaki np. Tzn. w sumie to przez to takie inne bary mleczne miałyby gorzej, bo gdyby ktoś chcialby zarobić na swoim to musialby mocno konkurować z monopolem państwowym xDD No ale trudno, po prosu celem tego byłoby pozbycie się głodu i zrobienie miejsca, gdzie zamiast pieniędzy z 500+ które są rozpierdalane, to biedni ludzie się mogą tanio albo w ogóle za darmo najeść, zamknięcie mocno szkodliwych dla zdrowia fast foodów i danie pracy ludziom po nich bo przeciez jak nie w mcu to duzo osob nie mialoby gdzie pracować. W wielu prywatnych hehe barach mlecznych i tak jest drogo, więc nie mogą spełniać tej funkcji.
1 post omitted.


Kocur RGB 01/04/2018 (Thu) 08:05:00 [Preview] No.16882 del
Zgadzam się, poza 3 i 4. Uwierz mi, że lepiej jeść Maca niż to gówno od polaczków. Żeby coś się zmieniło na lepsze potrzebna jest nam rewolucja kulturowa, wyplenienie "tradycyjnej" polskiej kuchni tj. ziemniory ze schabowym (niektóre rzeczy są nawet nawet, wypieki jako słodycze to sprawa indywidualna, nikt nie je tego codziennie) i zakaz uprawy niektórych zbóż.

4 to w epoce globalizacji strzał w stopę. Mocno nieopłacalne. To właśnie by upodliło Polaków jeszcze bardziej. Żeby mieć konkurencyjność, musieliby pracować za złotówkę na godzinę, inaczej nie opłacałoby się sprzedawać ich produktów. Chinol zrobi taniej i lepiej. Już jesteśmy kolonią w postaci produktora taniej, wysoko wykwalifikowanej siły roboczej. Zrobiliśmy krok do tyłu - kolonia niskowykwalifikowanej siły roboczej.

A poza tym to tak. Podatki dla najbogatszych zwiększyć, jebać prezesików i inne kurwy.


Rzeczywistość 01/04/2018 (Thu) 10:53:15 [Preview] No.16883 del
(285.02 KB 454x469 wolność.png)
Jebać roszczeniowców.


Brodowski 01/04/2018 (Thu) 16:34:21 [Preview] No.16887 del
>>16883
napisał pasożyt boży żerujacy na dziadkach i starych od ponad ćwierć wieku


Rzeczywistość 01/04/2018 (Thu) 19:05:52 [Preview] No.16892 del
>>16887
>ponad ćwierć wieku
no w sumie tak, bo człowiekiem sie jest od poczęcia


Brodowski 01/04/2018 (Thu) 19:08:27 [Preview] No.16893 del
(386.17 KB 774x690 source.gif)
>>16892
ale ja napisałem o pasożycie a nie o człowieku



(36.01 KB 480x480 heaven.jpg)
Ślubuje, że jeśli izotek poprawi mi cerę i dostanę pracę to zarucham w tym roku, choćby to miała być dziwka.


Brodowski 01/03/2018 (Wed) 21:19:46 [Preview] No.16876 del
>>16875
>jeśli izotek poprawi mi cerę
poprawi
> i dostanę pracę
nawet czarny ukrainiec niemówiacy po polsku dostanie prace w warszawie


Rzeczywistość 01/03/2018 (Wed) 21:26:13 [Preview] No.16877 del
(63.50 KB 459x376 terrence.gif)
>>16876
no to jak to się spełni to na zarucham, w najgorszym wypadku dziwkę gdy już będzie padał śnieg


elf 01/04/2018 (Thu) 18:42:02 [Preview] No.16891 del
>>16875
najważniejsze do znaleźć dziewczynę która BĘDZIE chciała się z tobą ruchać,która ci się spodoba.Miłość rozkwitała przecież w totalnie złych czasach.Ważne byś po prostu znalazł tego gf-a :3



(31.30 KB 332x445 to zabija cztery.jpg)
Brodowski 01/04/2018 (Thu) 18:30:29 [Preview] No. 16889 [Reply] [Last 50 Posts]
>raynaplet
>nie raw meat, eggs and milk diet
https://youtube.com/watch?v=qiC4qEqpqak [Embed]
https://youtube.com/watch?v=NQeP5sHk49s [Embed]
co może pójść nie tak??


elf 01/04/2018 (Thu) 18:37:13 [Preview] No.16890 del
(4.61 KB 267x188 TEN debil z filmu.png)
>>16889
ja pierdole ale idiota xDDDD