/bubblegum/ - Bubble Gum

Bubble Gum Discussion

Posting mode: Reply

Check to confirm you're not a robot
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096

Manage Board | Moderate Thread

Return | Catalog | Bottom

Expand All Images


lol sandi dropped a $650 vid on C4S Anonymous 08/05/2021 (Thu) 13:28:55 [Preview] No. 1572
Dumb cunt is outside of the top 50 on C4S and gets 5 likes per tweet, and she still thinks she's punishing us. 😂

Stay mad, whore. Your bubble blowing career is dead.


Anonymous 08/05/2021 (Thu) 14:20:51 [Preview] No.1573 del
Description:
You know you want this, don't be silly and swallow your ego, you know you can't get any better than this. Too bad you can't afford it. Perhaps if you behave and start showing some respect things will go back to normal again. Have you had enough of my punishment or do you want more because I can keep doing this forever. You know what I'm talking about. Don't you miss the good ole days? Where it was fun and affordable to purchase great bubble gum clips? Too bad you had to fack it up for EVERYONE. Anyhoo, here's to more amazing bubble gum clips you can't afford. You're missing out bigtime. All I'm asking is for apologies and respect. I'm not losing out, YOU ARE! Oh you don't get previews either since you fap to that free stuff too. PS. I'm not quitting bubble gum fetish anytime soon =) Maybe in 5 or 10 years you'll be able to afford my clips. Until then, enjoy inferior bubbles. If you fail me, I will find out.


Anonymous 08/05/2021 (Thu) 14:23:04 [Preview] No.1574 del
>>1572
Stay mad, whore. Your bubble blowing career is dead.

Agreed.

Oh and what is this? She wants apologies and respect. LMFAO! Pretty arrogant bitch thinking she's above everyone else, fuck her, hope she gets the corona-chan.


Anonymous 08/05/2021 (Thu) 15:50:10 [Preview] No.1575 del
she posted another video


Anonymous 08/05/2021 (Thu) 17:06:16 [Preview] No.1576 del
lol, it took her 3 hours to reply to the shitpost. Pathetic.

"A few lucky fans/friends get a copy as they've supported me throughout the years and have been so kind to me."

AKA sad simps like gmaxx.

"In the meantime, stay mad fuckers, I've been blowing bubbles since you were in diapers, perhaps when you shut up and grow up you might have an opportunity to own some of my legendary content. Your pathetic, entitled, freeloading thievery will only fuel my passion to be a bigger bitch and I love it. How does it make you feel?"

I think it's hilarious you're so butthurt you threw a temper tantrum on C4S. It's no longer 2007, Sandi; there are other women out there who blow big bubbles at reasonable prices (relatively speaking). Holing yourself up on OnlyFans with 5 simps isn't going to cut it.

tl;dr: Stay mad whore


Anonymous 08/05/2021 (Thu) 18:20:25 [Preview] No.1577 del
Tons of bubble clips in her onlyfans Onlyfans.com/SandiSquirts


Anonymous 08/06/2021 (Fri) 00:46:44 [Preview] No.1579 del
Yeah this is some projection like I've never seen before. Imagine being this mad at what a few dudes say on a mostly dead forum. I'm not condoning either side but ffs just ignore it and stop browsing here and quit letting haters live rent free in your head.


Anonymous 08/06/2021 (Fri) 22:54:28 [Preview] No.1580 del
hahaha this place is offline more than its online


Anonymous 08/07/2021 (Sat) 02:20:13 [Preview] No.1582 del
OP here.

Sandi's fucking nuts. She's turned her C4S page into her own diary, ranting like a lunatic while charging hundreds of dollars for bubble gum videos. So in addition to being a crackwhore, she's a dramawhore too.

I wonder when she'll snap and post a $2000 video on C4S.


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 02:17:48 [Preview] No.1583 del
>>1582
To anybody new to C4S/bubblegum her video descriptions are gonna look like schizophrenic ramblings lol


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 03:54:49 [Preview] No.1584 del
I don't give a shit about your drama, those bubbles are awesome.


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 04:05:20 [Preview] No.1585 del
>>1582
what do you think YOU'RE doing? You have a vendetta against her for some reason and are making threads just to talk shit like a child. This board is supposed to be for fetish content not your childish rabble rousing.

Not sure if you've noticed or not, but most people stopped coming to this board completely because of this sort of juvenile drama.


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 05:47:26 [Preview] No.1586 del
(54.76 KB 718x728 20210807_222936.jpg)
>>1573
Sorry Sandi please, everyone's not like this idiot, there's people here who are trying to change this community for good


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 15:06:37 [Preview] No.1587 del
What a simp, shut up fucker!


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 16:48:21 [Preview] No.1588 del
>>1572

you got a link to download this vid? Prefer pirating more than giving her money lmao


Anonymous 08/08/2021 (Sun) 23:32:04 [Preview] No.1589 del
you are just jealous you can't blow a bubble as big as her and rub one out


Anonymous 08/21/2021 (Sat) 00:25:31 [Preview] No.1603 del
too bad you can't afford it


Anonymous 08/21/2021 (Sat) 02:39:34 [Preview] No.1604 del
Ahahaha! Stay seething simps!

https://www.bbc.com/news/business-58273914


Anonymous 08/21/2021 (Sat) 23:26:13 [Preview] No.1605 del
isn't that worse for you then?


Anonymous 09/16/2021 (Thu) 03:10:14 [Preview] No.1610 del
(168.24 KB 2087x1413 E_LfyuhXMAIJxp3.jpg)
Her most recent bubble


Anonymous 10/14/2021 (Thu) 22:51:52 [Preview] No.1616 del
She's gone mad


Anonymous 10/18/2021 (Mon) 21:06:59 [Preview] No.1618 del
Haha she nuked her studio


Anonymous 10/25/2021 (Mon) 00:09:46 [Preview] No.1631 del
and you still dont have her content hahahahaahahahahahahaha


Anonymous 10/25/2021 (Mon) 00:27:23 [Preview] No.1632 del
>>1631

Neither do you


Anonymous 10/25/2021 (Mon) 01:06:06 [Preview] No.1633 del
>>1616
>you owe me about 10K in profits stolen

no one owes you anything, fucking hag. LMAO


Anonymous 11/10/2021 (Wed) 02:23:07 [Preview] No.1651 del
how does it feel to know that you will never f**k to a bubble that size


Anonymous 11/10/2021 (Wed) 21:55:41 [Preview] No.1652 del
>>1651
You should've seen me last Sunday.


Anonymous 11/12/2021 (Fri) 05:21:43 [Preview] No.1654 del
>>1652
Shut up you old hag, you ain't shit!

NO PIC NO PROOF!


Anonymous 12/08/2021 (Wed) 05:58:03 [Preview] No.1669 del
Lol Sandi has no stores


Anonymous 12/08/2021 (Wed) 16:34:59 [Preview] No.1670 del
Sandi claims that she has something up her sleeve.

I'm sure this is a well thought-out plan and not some half-assed idea by a whore that only her five Twitter simps will pay attention to.


Anonymous 12/09/2021 (Thu) 02:17:47 [Preview] No.1671 del
lol so you follow her on twitter and are a simp. noted
u did look at her twitter to know that hahahahahahahahaha


Anonymous 12/10/2021 (Fri) 02:01:59 [Preview] No.1672 del
Your lousy discords must be dead as shit if you are still whining about Sandi.


Anonymous 01/08/2022 (Sat) 22:43:18 [Preview] No.1686 del


Anonymous 04/01/2022 (Fri) 18:58:56 [Preview] No.1706 del
(527.71 KB 1536x2048 FMzT6dnWUAM9qz7.jpg)



Top | Return | Catalog | Post a reply