/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


(13.27 KB 400x387 1412620428639.jpg)
Gnijący 11/21/2017 (Tue) 10:53:28 [Preview] No. 15735 [Reply] [Last 50 Posts]
za wszystko bulisz nawet jak się bawisz a luz to masz dopiero jak masz wóz i masz hawir


Star 11/21/2017 (Tue) 12:39:00 [Preview] No.15740 del
(117.84 KB 1024x661 1428093952740855540.jpg)
Ale spoko to jest gra dla sportu
Sprawdź to twój kawałek tortu
Jak od tenisa na playaku do prywatnych kortów





Anonymous 11/21/2017 (Tue) 12:20:26 [Preview] No.15736 del
Po pierwsze sie z nim nie przespał. Po drugie ta cala akcja #metoo wsród TRZECIOLIGOWYCH celebrytów jest co najmniej żenująca. Tani sposób na szybki rozgłos. Haha jakoś przez 20 lat o tym milczeli i nagle udają wielce pokrzywdzonych... Oni nie wiedzą nic o prawdziwym molestowaniu. Pozdrawiam 😂


Anonymous 11/21/2017 (Tue) 12:21:50 [Preview] No.15737 del
Bo to prawda, przecież był na imprezie u dorosłych, a spacey się do niego dobierał po pijaku, nic nadzwyczajnego zwłaszcza ze do niczego więcej nie doszło.. normalni ludzie po pijaku tez się potrafią kleić do nieznajomych i nie są zboczeńcami ani pedofilami


Anonymous 11/21/2017 (Tue) 12:22:17 [Preview] No.15738 del
Wszyscy nagle molestowani .... jasne ... to jest jakaś większą akcja ktoś chce chyba zrobić czystki w szołbiznesie


Anonymous 11/21/2017 (Tue) 12:22:59 [Preview] No.15739 del
14 letni chłopak ma taki sam albo większy popęd seksualny niż starszy. nie wierzę ,ze poszedł z nim do sypialni nieświadomie. Gdyby mnie chciał przelecieć 26 latek gdy miałem 14 lat to poszedł bym dac na mszę w podzięce za taki cud



(70.71 KB 533x594 LOL WUT.jpg)
To uczucie kiedy w mózgu mam zainstalowaną maszynę wirtualną i jak o czymś myślę to myślę, że o czymś myślę w sensie wyobrażam sobie siebie w jakiejś sytuacji(linux) i dopiero wtedy myślę w tym wyobrażeniu.
ps to prawda. wszystko odbywa się w ironiczny sposób
1 post and 1 image omitted.


Gnijacy 11/19/2017 (Sun) 21:24:14 [Preview] No.15711 del
Ktoś tu chyba przedawkował programowanie


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 21:35:20 [Preview] No.15712 del
nie tylko na linuxie masz wirtualki daunie


Brodowski 11/19/2017 (Sun) 21:39:04 [Preview] No.15713 del
(216.71 KB 1366x868 ordynator2.jpg)
>>15711
Raczej anafranil bo tego lorefinowego bełkotu nie da się zrozumieć


Rzeczywistość 11/20/2017 (Mon) 12:44:21 [Preview] No.15721 del
>>15712
a gdzieś tak napisałem?
ps
ten temat jest na serio, rzadko myslę całym sobą, częsciej dystansuję sie od myśli myślać, ze myślę


Dziadzia 11/21/2017 (Tue) 01:24:56 [Preview] No.15733 del
>>15721
Bardzo to ciekawe, idiotku XD



(40.83 KB 228x221 sprawdz je.jpg)
Czwarty 11/19/2017 (Sun) 22:14:45 [Preview] No. 15714 [Reply] [Last 50 Posts]
wszystko co miałeś zrobić to podążać pierdolony pociąg cejot


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 22:19:33 [Preview] No.15715 del
gniję z nazywania swojego dziecka CJ


Rzeczywistość 11/19/2017 (Sun) 22:20:51 [Preview] No.15716 del
>>15715
z nazywania dziecka Carl Johnson też gnijesz?


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 22:25:55 [Preview] No.15717 del
>>15716
niektórzy nazywają się po prostu "CJ"

kurwa, CJ, chodź do stołu sidżej, ładna kupka cejot, równie dobrze możesz nazywać się 4598


Czwarty 11/20/2017 (Mon) 10:06:34 [Preview] No.15718 del
>>15717
aż wygooglowałem, to nieprawda, czasem ludzie w wikipedii mają CJ jako imię ale to zawsze jest skrót od dwóch pierwszym imion typu Cameron John


Czwarty 11/20/2017 (Mon) 10:07:14 [Preview] No.15719 del
(96.06 KB 819x822 żaba54.png)
>>15717
>>15718
tak więc
>same old Kocur... busta, straight busta!



(64.56 KB 900x596 czteroni.jpg)
Kocur RGB 11/16/2017 (Thu) 23:09:34 [Preview] No. 15569 [Reply] [Last 50 Posts]
uwaga nowociotexie jebany, wkurwiasz mnie, więc zapostuję Ci szybki guide jak wyjść ze spierdolenia:

>dobra dieta
>izotek
>finasteryd
>minimalna ilość aktywności fizycznej, nie musisz od razu chodzić na siłownię, starczy, że co jakiś czas się przebiegniesz albo zrobisz kilka ćwiczeń, żeby nie być kompletną galaretą
>coś na odwagę, spytaj profesorka Czwartego

ot cały sekret, później wychodzisz do ludzi, jakichkolwiek ludzi, może być nawet lokalne koło kuców grających w Magic the Gathering, poznajesz znajomych, poznajesz znajomych ich znajomych, jak znajdziesz jakąś samicę która jest fajna dla cb z personalitiesa to chapasz potiona od Czwartego i zarywasz, później jakoś to leci i elo

zrób jeszcze jeden fred kurwiu jebany to cię rozpierdolę
33 posts and 5 images omitted.


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 14:53:30 [Preview] No.15696 del
>>15678
>>15683
https://youtube.com/watch?v=b_FurQQvuWg [Embed]

znalazłem typka, patrzcie na cwela, ma lepszą skórę od każdego na /4/ poza mną oczywiście :)


Anonymous 11/19/2017 (Sun) 15:09:24 [Preview] No.15699 del
kocur mam jeszcze pytanko jak zagęścić brwi
sam je codziennie smaruje olejkiem rycynowym ale po miesiącu nie widzę za bardzo efektów


Anonymous 11/19/2017 (Sun) 15:24:01 [Preview] No.15701 del
>>15689
>jeśli nie wiesz o czym miał byś rozmawiać z człowiekiem to jak sobie wyobrażasz posiadanie dziewczyny?
nie wyobrażam
>odpowiedzią jest "o czymkolwiek"
nie umiem tak


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 15:41:53 [Preview] No.15703 del
(51.01 KB 394x500 crownative.jpg)
>>15699
jedyną prawdziwą opcją jest minoxidil, sprawi, że urosną Ci tam dodatkowe włosy, tylko uważaj na oczy i nie rozlej tego na inne miejsca twarzy bo urosną Ci tam włosy nie pierdolę, miałem kilka małych, czarnych, ledwo widocznych włosków na skroni bo ciągle rozlewał mi się z czoła w tamto miejsce PLUS minox zmniejsza produkcje kolagenu, sprawiając, że skóra robi się pomarszczona, a zawarty w płynie z apteki alkohol dodatkowo ją wysusza, najlepiej wiedzą to debile którzy korzystali z tego do wyhodowania sobie brody, może i coś to da, ale zostaniesz z podziurawionym, staro wyglądającym ryjem pod tą brodą na czole to ma małe znaczenie bo i tak chcesz mieć tam włosy

więc uważaj, żeby nie ściekał, kolego

najlepiej kupić sobie proszek kwasu azelainowego i minoxidilu z thekaneshop, zrobić roztwór 40% alkohol 60% glikol DIpropylenowy, rozpuszczać w nim codziennie nasz minox i aplikować go małą pipetą gdzie chcesz


Czwarty 11/19/2017 (Sun) 20:45:28 [Preview] No.15709 del
>>15696
jebany xD



(98.56 KB 736x736 1460747411620.jpg)
Czwarty 11/19/2017 (Sun) 14:57:00 [Preview] No. 15697 [Reply] [Last 50 Posts]
tazaroten thread
czy stanę się od tego piękny?

kocur streść mi o co z tym chodzi jaki ma mechanizm działania i ile mnie wyjdzie terapia na miesiąc bo nie mam teraz czasu czytać z gury dziena thx
jestem od dwóch mies na 2x20mg izoteku codziennie


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 15:17:15 [Preview] No.15700 del
(116.44 KB 500x752 maxilla.jpg)
nie dla psa ;)


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 15:29:04 [Preview] No.15702 del
>>15700
żartuję, ogólnie tak jak izotek prowadzi to do apoptozy gruczołów łojowych i zmian epigenetycznych

zmieniona ekspresja genów sprawia, że cykl życia komórek skóry jest krótszy i częściej są wymieniane, PODOBNO tak samo mają ludzie mocno wpierdoleni w opiaty, bo ich komórki ciągle zdychają stymuluje to także ich produkcje i produkcje kolagenu, najlepiej działa to w synergii z zastrzykami hormonu wzrostu i witaminą C

jeśli jesteś na izoteku to mało Ci to da, dodam, że domiejscowe retinoidy a już szczególnie tazaroten okropnie pieką jeśli nie zacząłeś kuracji od lżejszych

2x20mg codziennie to za dużo wg. mnie jeśli chodzi Ci tylko o poprawę jakości skóry, no chyba, że masz trądzik

Zorac kosztował około 60 ziko z tego co pamiętam, przerwałem korzystanie na rzecz Izoteku bo piekło mnie strasznie mimo korzystania wcześniej z Retin-A przez długi czas, a chciałem jeszcze pozbyć się keratosis pilaris więc stosowałem to na całym torsie łącznie z plecami co było bardzo uciążliwe i uwaga, dostałem jakiejś dziwnej reakcji, gdzie robiło mi się gorąco, bolał mnie brzuch i chciało mi się wymiotować za każdym razem kiedy rozłożyłem tego dużo na ciele, więc nie polecam

tl;dr bierz izotek ale mniej, dołóż retin-a jeśli nie satysfakcjonują Cię rezultaty i powoli zwiększaj dawkę aż dojdziesz do tazarotenu, najpierw tazorac potem zorac


Czwarty 11/19/2017 (Sun) 20:43:39 [Preview] No.15708 del
(97.89 KB 469x387 pani jolanta.jpg)
>>15702
to chuj nie kupuję

a tyle izoteku biorę bo pomaga mi na coś innego, dokładniej przetłuszczanie się włosów i łupież. zawsze miałem tak że włosy szybko się przetłuszczały, musiałem codziennie myć głowę bo inaczej było bardzo źle, miałem też łupież mocno wkurwiający na który szampon w miarę pomagał no ale jak wyżej dzień przerwy w myciu włosów i już tragedia. a wyobrażasz sobie jak wygląda łupież przy jednoczesnym smalcu na głowie....

a to z opioidami to nieprawda, mogą za to mieszać z hormonami płciowymi i kortyzolem co odbija się na wyglądzie, ale to już pozytywne zmiany;)



(1.85 MB 300x195 tMdOyVK.gif)
Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 16:37:01 [Preview] No. 15704 [Reply] [Last 50 Posts]
Jak tam prawiczki? Stosujecie się do prawa Wolffa?



(33.40 KB 480x360 abcdff.jpg)
Lorefin 11/18/2017 (Sat) 14:07:47 [Preview] No. 15653 [Reply] [Last 50 Posts]
ITT:
Dorosłość - czekaj na nią i wyobrażaj sobie, że będziesz miał dużo przygód
W rzeczywistości: Masz 1000x mniej przygód niż byłeś w SQL

video relatywne
https://youtube.com/watch?v=z5wMEqEuTTA [Embed]


Czwarty 11/18/2017 (Sat) 15:35:28 [Preview] No.15658 del
(35.29 KB 603x517 1419516826772.jpg)
przygody w sql: wpierdol od gucia, nieruchanie, bycie wybieranym ostatnim na wfie


Kocur RGB 11/18/2017 (Sat) 21:00:53 [Preview] No.15675 del
mam tyle samo przygód co w sql w 2017 roku akurat, ale gimnazjum było pod tym względem najpieniężniejsze, codziennie była jakaś inba z nauczycielami, ktoś podpalił drzwi od kibla miotaczem płomieni z dezodorantu, wyjebał kawałek ściany, obsrał kibel etc...

dla takich chwil się żyje


Czwarty 11/19/2017 (Sun) 14:52:20 [Preview] No.15695 del
>>15675
to xD gimbaza najlepsza, chociaż u ciebie to pewnie dodatkowo patola gnębienie i bicie nie?


Kocur RGB 11/19/2017 (Sun) 15:06:19 [Preview] No.15698 del
>>15695
jedyne gnębienie i bicie ze strony uczniów było w 1 klasie przez krótki moment, później tylko sezonowo ktoś się werbalnie przypierdalał

ale 2 klasa gimby to haj point mojego życia



(69.67 KB 640x480 brzydki-kot.jpg)
Lorefin 11/17/2017 (Fri) 14:15:43 [Preview] No. 15604 [Reply] [Last 50 Posts]
Kocur podoba ci sie mój album w guitar pro????
15 posts and 4 images omitted.


Czwarty 11/18/2017 (Sat) 19:11:20 [Preview] No.15672 del
>>15671
dlatego aby zatrzeć to wrażenie tym razem kocurowi zapłacisz przedpłatą, prawda? :)


Rzeczywistość 11/18/2017 (Sat) 19:11:45 [Preview] No.15673 del
>>15671
nie biedakiem tylko złodziejem
nie chodzi tylko o tamtą akcję, ale też o twoje kradzieże ze sklepów i usprawiedliwianie złodziejstwa


Kocur RGB 11/18/2017 (Sat) 21:18:31 [Preview] No.15679 del
>>15648
Zapłacił mi 3/4 za pierwszy utwór, który nie jest jeszcze skończony, więc spoko. Jeśli mi nie będzie płacił na bieżąco to wstrzymam prace i nie dostanie utworów, proste. Jak na razie jestem bliski skończenia jednej piosenki, zobaczymy jak reszta, ale myślę, że dotrwa to do końca bo zdaje się mu naprawdę zależeć, wkręca się w to, ma dużo pomysłów, jest zaangażowany, chce tego dopiąć.

Słyszałem historie o kradzieżach ale szczerze mam to gdzieś, nie dam się ochujać, więc o mnie się nie martwcie.

>>15663

Co tam jak tam? W czymś jestem potrzebny? Czy chodzi o ten fred xD


Lorefin 11/18/2017 (Sat) 21:39:34 [Preview] No.15680 del
>>15672
Niewiem, z 1/4 albo 1/3 moge zapłacić z góry, a reszte na 2-3 raty w jakims okresie 1-2 miesiący, jak to będzie pasowało kocurkowi to spoko, a jak nie to zrobi mi 1/3 albumu , a potem będę mu co tydzień wysyłał po stówie i będzie nagrywał na bieżąco XD Chociaż woalłbym to pierwsze, bo być może będziemy niedługo współpracować w realu, więc lepiej by było już wszystko załatwić wtedy, żebym nie musiał więcej razy jeździć gdzieś daleko


Lorefin 11/18/2017 (Sat) 21:45:35 [Preview] No.15682 del
>>15679
O to, niedługo w modzie będzie robienie ołtarzyków do swojej bratniej duszy